Aktualności
Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
06.10.2023Opieka nad osobami przewlekle chorymi, niepełnosprawnymi lub starszymi to prawdziwe wyzwanie. Nie tylko sam pacjent odczuwa znaczny...
Profesjonalne usługi pogrzebowe - na co można liczyć?
27.04.2022Sporo osób nie wie, na jakie podmioty z tej branży zdecydować się w ostatecznym rozrachunku. Edukacja na ten temat powinna być zaś zrealizowana...
Dowiedz się, na czym polega diagnostyka POChP
22.03.2022POChP, czyli Przewlekła Obturacyjna Choroba Płuc, to trzecia najczęstsza przyczyna umieralności na świecie. Szacunkowo choruje na nią około...
IV Spotkanie Ekspertów 2021, Fizjoterapia - Ortopedia - Reumatologia, Poznań 10 grudnia 2021r.
15.11.2021Katedra Rehabilitacji i Fizjoterapii oraz Katedra Reumatologii i Rehabilitacji Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w...
Aktualności
Szkolenia dla przedstawicieli Ochrony Zdrowia - kwiecień 2014
Szkolenia mają na celu podniesienie jakości obsługi Pacjentów, budowaniu odpowiedniego wizerunku, rozwinięciu umiejętności komunikowania się z Pacjentami, zwiększeniu poziomu aktywności i inicjatywy oraz nabyciu wszelkich umiejętności lepszego zarządzania celami i zadaniami w Ochronie Zdrowia.
KWIECIEŃ 2014
Szkolenie dla lekarzy - komunikacja z pacjentem i jego rodziną.
Szkolenie ma na celu rozwinąć i pogłębić świadomość uczestników dotyczącą mechanizmów skutecznej komunikacji, dostarczyć wiedzy i umiejętności w zakresie szeroko pojętej asertywności oraz technik rozwiązywania problemów w sytuacjach międzyludzkich.
Termin: 6 kwietnia, Wrocław
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie:
http://www.ceib.com.pl/do_sz_ochrona_zdrowia_szk_7.html
Efektywna komunikacja i profesjonalna obsługa pacjentów – szkolenie dla rejestratorek i sekretarek medycznych
Rejestratorki poznają skuteczne metody rozmowy przez telefon. Nauczą się tak prowadzić rozmowę, aby pacjent nabył przekonanie o wysokiej jakości usług, zapisał się na wizytę i na nią przyszedł z dobrym nastawieniem i przygotowaniem. Nauczą się dbać o pacjenta w poczekalni, aby zredukować jego poziom stresu i wprowadzić w dobry nastrój.
Termin: 10 kwietnia, Kraków
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie:
http://www.ceib.com.pl/do_sz_ochrona_zdrowia_szk_3.html
Pierwsza pomoc dla personelu medycznego- szkolenie prowadzone według najnowszych wytycznych American Heart Association.
Szkolenie ma na celu zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu podstawowych czynności resuscytacyjnych BLS (resuscytacja dorosłych , dzieci i niemowląt, oddechy ratownicze, defibrylacja, AED, zadławienie i inne)
Termin: 10 kwietnia, Warszawa
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie:
http://www.ceib.com.pl/do_sz_ochrona_zdrowia.html
Szkolenie dla pielęgniarek - komunikacja z pacjentem trudnym z elementami budowania wizerunku.
Uczestnicy zapoznają się z podstawowymi mechanizmami komunikacji międzyludzkiej i czynnikami mającymi wpływ na jej skuteczność. Rozwiną również umiejętności zachowań asertywnych dzięki którym zarówno pacjent jak i personel placówki mogą mieć satysfakcję z wzajemnych kontaktów. Poznają również najważniejsze strategie zachowań w sytuacjach konfliktowych.
Termin: 11 kwietnia, Gdańsk
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie:
http://www.ceib.com.pl/do_sz_ochrona_zdrowia_szk_2.html
Szkolenie dla pielęgniarek - komunikacja z pacjentem trudnym z elementami budowania wizerunku.
Uczestnicy zapoznają się z podstawowymi mechanizmami komunikacji międzyludzkiej i czynnikami mającymi wpływ na jej skuteczność. Rozwiną również umiejętności zachowań asertywnych dzięki którym zarówno pacjent jak i personel placówki mogą mieć satysfakcję z wzajemnych kontaktów. Poznają również najważniejsze strategie zachowań w sytuacjach konfliktowych.
Termin: 18 kwietnia, Poznań
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie:
http://www.ceib.com.pl/do_sz_ochrona_zdrowia_szk_2.html
Karta Praw Pacjenta
W ostatnich latach rośnie świadomość prawna pacjentów, a co za tym idzie zwiększa się liczba pozwów w sprawach o odszkodowania i zadośćuczynienia z tytułu zdarzeń medycznych. Równocześnie uległy zmianie niektóre przepisy dotyczące Karty Praw Pacjenta. Odpowiedzią na wynikające stąd wątpliwości jest propozycja szkolenia uwzględniająca tematykę relacji lekarz – pacjent. Szkolenie pozwoli uczestnikom na swobodniejsze posługiwanie się zapisami Karty Praw Pacjenta. Przybliży procedury postępowania wynikające z ustawy. Uczestnicy szkolenia zyskają popartą przykładami wiedzę na temat odpowiedzialności cywilnej lekarza.
Termin: 18 kwietnia, Poznań
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie:
http://www.ceib.com.pl/do_sz_ochrona_zdrowia_szk_12.html
Patronem Medialnym Szkoleń